Kaos

Jag känner mig för tillfället ledsen, deppig, trött och totalt väck! Allt känns, vet inte hur jag ska beskriva det! Men allt är totalt kaos inom mig!
Vet inte hur jag ska vända och vrida ihop det hela igen. På nåt sätt så känns det som om att hur jag än gör så blir jag sårad och ledsen, dessutom kommer jag att såra någon!
Det finns saker som jag hur mycket jag än vill inte kan påverka! Och mitt i alltihopa så blir jag sårad av en människa som jag minst av allt trodde skulle såra mig! Just nu finns det en stor klump i magen som bara består av oro och rädsla! Bakom ögonlocken bränner tårarna varenda dag och det ska inte mycket till för att allt ska brista! Och gud vad skönt om det bara brast!
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kaos

  1. Sollan skriver:

    Jag bara hoppas att de har gott över att allt har löst sig till de bästa. Du vet inte hur bra allt detta passar in på mig oxå ibland. Ännu en gång vill jag tala om för dig att jag finns om du hehöver mig. Kram Sollan

Lämna en kommentar