Njuta av livet,,,,

Tänk, när jag sitter här och tittar tillbaka på min egen sida så ser jag ju så mycket underbart, roligt och positivt som hänt på bara kort tid!
Jag har träffat kärleken, vi har gift oss. Vi har rest, varit ute på en massa äventyr med båten. Vi har fått barn, ja mina barn då förstås, men ändå. Plötsligt så blev dom ju våra! Vår lilla Kazey fick fem underbara valpar, som vi ju fortfarande njuter av genom lilla Kayla som vi har kvar, och så Loffe som vi träffar så ofta!
Det finns så mycket fint i livet, kärlek, värme, vänskap, massor med saker att njuta av och ta till sig. Inte konstigt man blir ledsen när man blir sjuk! Jag ville ju leva det underbara livet som stod framför mig, jag ville verkligen ta till mig allt som bjöds och bara njuta.
Usch vad det är lätt att sitta och bli sentimental när man inte kan sova  kl fem på morgonen!! Snyft!
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar